Fergie's Closet

Eerder op ElisabethCarrie kon je de kledingkasten (The Walk-In Closet) bekijken van onder meer Paula Abdul, Mariah Carey, Nicky Hilton, Eva Longoria & Kimora Lee Simmons. Zie hier de link -> 'The Walk-In Closet'.

Toevallig vond ik in de September uitgave van People magazine een artikel over Fergie & haar kledingkast. Bij deze voeg ik ook deze diva aan het rijtje toe.



GE-CUSTOMIZED
De zangeres heeft de initialen van haar & vriendlief op haar favoriete Nikes laten naaien.

SNEAKERS
Fergie, alias de 'sneaker freak' zegt dat ze het haat als haar mooie sneakers vies worden.. Fergie: 'Ik draag ze, zeg maar, één keer..'. Hoge hakken draagt ze alleen als het echt moet, ze houd liever van gladiator sandalen of slippers voor overdag.

DATING SHOES
'Ik houd wel van hakken als ik een date heb met mijn vriendje/man.'

HOEDJES
'Ik vind de fedora hoedjes erg leuk.' Met dozen vol hoeden, inclusief de vintage jaren '20 hoeden, de cowboyhoeden, een Russisch hoedje & een aantal hoeden uit Kazakhstan die zij verzamelde tijdens haar wereldtournee.. hoeft Fergie zich nooit zorgen te maken om een bad-hair-day.

FERGIE'S JEWELRY BOX
'Ik verzamel sieraden uit verschillende landen/steden omdat niemand het heeft,' aldus Fergie. Tevens zegt ze regelmatig binnen te lopen bij Cartier. ''Josh (haar hubby, net getrouwd!) heeft mij tijdens valentijnsdag verrast met een zwart diamanten hart ketting!'.