The Walk-In Closet

Paula Abdul

De American Idol jury-lid heeft een indrukwekkende walk-in closet in haar Mediterrane huis in ‘The San Fernando valley’. Al haar outfits en gecoördineerde accesoires zijn genumerd met labels zodat ze het gemakkelijk kan vinden, very handy bij het inpakken van haar koffers.Haar enorme schoenen collectie bestaat vooral uit high-heels – ‘Ik draag altijd hakken, behalve als ik ga sporten’, zegt Paula Abdul. Zelfs met al deze schoenen zegt de voormalig choreografe; ‘Een comfortabele jeans, een grote riem en een leren jack is alles wat ik nodig heb’.

Mariah Carey

Mariah Carey, die vijf keer een Grammy award in de wacht heeft gesleept, heeft een enorm grote, op klimaat-ingerichte kledingkast in haar Manhattan penthouse. Haar penthouse bestaat uit meerdere verdiepingen met in elke ruimte een ander thema.Ondanks dat ze groot woont, passen lang niet al haar schoenen in haar ‘walk-in closet’. ‘Ik heb meer dan duizend paar schoenen. Het meeste daarvan staat opgeslagen’, vertelt ze. Miss Carey zegt, ‘Like Louis Vuitton luggage, it will only look better over time.’ Over haar Manhattan onderkomen zegt ze ‘If someone else ever bought it, she’d have to be a total diva!’

Nicky Hilton

Het zusje van Paris, Nicky Hilton en de designer van fashion labels ‘Chic’ & ‘Nicholai’ is opgegroeid in hotels, maar Nicky noemt tegenwoordig haar uit 1950 tweeverdiepingen hoge ranch gelegen boven The Sunset Strip haar thuis. Zij is eigenaresse van twee georganiseerde, gevuld met couture, walk-in closets!Haar schoenen collectie is netjes op kleur, maat en labels gesorteerd door een designer. ‘My Manolos are together, Chanels are together, Louboutins together’.. Naast haar meer dan tweehonderd exemplaren aan handtassen beschikt ze ook over een ‘one-of-a-kind’ butterfly minidress ontworpen door Roberto Cavalli die hij haar cadeau gaf voor haar 24ste verjaardag. ‘Ik was in Milaan en hij vertelde mij dat ik iets mocht uitkiezen uit zijn showroom, maakt niet uit wat!’

Eva Longoria Parker

De grote kledingkast van Eva Longoria Parker in haar huis in L.A. is gevuld met geweldige jurken, schoenen, shirts en een over-de-top Hermes hot-pink crocodile Birkin bag! Haar overweldigende schoenencollectie waaronder veel mooie ‘heels’ van Christian Louboutin noemt zij ‘a beautiful pain’ (onlangs heeft zij in Parijs haar enkel verzwikt terwijl ze op een prachtig stel high-heels liep) en ze draagt vooral veel comfortabele kleding. Dat wordt bevestigd door de meer dan vijftig paar jeans in haar kast en fijn zittende Uggs die men niet op één hand kan tellen. ‘Tony loves me in Uggs’. Hij zegt, ‘Wear your Hugs, honey’ – Zo spreekt hij het uit met zijn Franse accent.. Cute!

Kimora Lee Simmons

Kimora Lee Simmons, hoofd van Baby Phat kleding label, heeft twee slaapkamers in haar gigantische optrekje in Saddle River, New Jersey om laten bouwen tot een dure walk-in closet. ‘Ik wilde mijn kleding zien zoals in een boetiek’, zegt ze. Haar kledingkast bestaat uit meer dan vijfhonderd paar jeans, vijfendertig ‘custom-made’ Hermes Birkin bags en een uitgebreide collectie sieraden. De walk-in closet, bekleed met panterprint, een mini-bar, een flat screen tv, is maar één deel van haar kleding. Het overige is opgeslagen in kledingkasten van andere slaapkamers in haar huis.Alles in haar kast is vast gelegd met een fotocamera en opgeslagen op haar computer zodat ze snel en gemakkelijk outfits bij elkaar kan zoeken. ‘Ik ben erg neurotisch, dat kun je wel zien aan mijn kast’, zegt ze.



Your ultimate Wardrobe Worksheet: Print het uit voor elk seizoen en creer tien fashionable outfits!
http://img2.timeinc.net/instyle/static/PDFs/wardrobe_worksheet.pdf