Britney Spears maakt documentaire


De popdiva komt binnenkort met een 90-minuten durende documentaire over haar leven in de schijnwerpers. Britney Spears wil mensen een kijkje in de keuken geven van hoe ze nou écht is…
In de documentaire, uitgezonden door MTV op 30 november (2 dagen voordat Britney 27 wordt!), volgt de camera Britney overal: in de studio, bij pers-tournees, tijdens het filmen van haar nieuwste clip Womanizer en bij haar thuis in Louisiana.

“Er is zoveel over me geschreven de laatste tijd. Er zijn nog zoveel dingen die mensen nog niet van me weten” Daar voegt ze nog aan toe dat ze de laatste tijd door iets anders beroemd was dan door haar zangkunsten. “Dit is mijn kans om te laten zien wat ik allemaal heb meegemaakt en hoe ik me daarover voelde.”

In de documentaire praat Britney over van alles. Zo ook over de jarenlange achtervolging van de paparazzi, die zijn littekens hebben nagelaten. Gelukkig is de zangeres alweer een tijdje bij zinnen. “Ik zie de beelden en ik denk alleen maar, ‘ik ben een slim iemand, wat dacht ik wel niet’?”

Kortom, een interessante documentaire. Kijken dus, 30 november op MTV!

Britney's New Video: 'Womanizer'