World's Most Beautiful People

Supersterren zoals Kate Hudson, Salma Hayek en Eva Longoria Parker tot en met nieuwkomers (namelijk de gehele cast van Gossip Girl!), hier een paar die de PEOPLE'S 100 Most Beautiful list 2008 hebben gehaald.


VANESSA HUDGENS
''Ik ben opgegroeid in deze business, ik was gewend om elke dag make-up te dragen,'' zegt de 19-jarige ster uit High School Musical, die make-up loos op haar PEOPLE-fotoshoot verscheen.
''Ik heb sinds kort geleerd mezelf fijn te voelen zonder make-up. Iemand die een speciale rol in mijn leven speelt vertelde mij dat ik het niet nodig heb. De laatste tijd begin ik beter voor mijn huid te zorgen en realiseerde dat ik niet zoveel nodig heb als ik dacht.''

JESSICA ALBA & CASH WARREN
''Zwanger zijn is het mooiste wat je kan overkomen,'' zegt Jessica Alba, 26 jaar, toegevend dat ze straalt.'' ''Alles in mijn gezicht is een beetje voller. Ik heb het gezicht van een tiener! Ik heb het gevoel dat ik weer 16 ben.'' Zelfs Cash Warren, 31 jaar, zegt 10 pond aangekomen te zijn doordat ze in verwachting zijn.

EVA LONGORIA PARKER & TONY PARKER
Ze zijn een van de PEOPLE's Most Beautiful koppels, maar de Desperate Housewife ziet er het beste uit als ze low-key in comfortabele kleding rondloopt. De NBA ster en man Tony Parker, 26 jaar, zegt ''Ik vind haar het leukste in jeans, een t-shirt en hugs..'' Eva Longoria, 33 jaar, ''Hij bedoelt Uggs.'' (haar man heeft een heel lief frans accent!)

RUMER WILLIS
''Ik groeide op met een moeder die niet geliefd was bij andere moeders'', zegt de 19-jarige ster van de Amerikaanse zomer komedie ''The House Bunny''. Maar met een beetje hulp van haar moeder Demi Moore, en haar creatieve zelf, vind ze haar eigen weg. "Er is een gave Koreaanse spa die mijn moeder vond in L.A. Ik ga er nu ok vaak heen met een goede vriendin, (Gossip Girl's Jessica Szohr). ''Ik hou er normaal niet zo van maar tegenwoordig vind ik het erg leuk om mijn nagels te laten doen en even te ontspannen''.

KATE HUDSON
Ze is op de cover van Most Beautiful magazine 2008, maar Hudson heeft niet haar famous look door de ontelbare tripjes naar de spa. ''Ik kan me niet eens meer herrinneren wanneer ik voor het laatst een manicure kreeg,'' zegt de 29-jarige moeder van zoontje Ryder, 4 jaar. ''Ik kwam zelfs op een moment waar ik zelf mijn benen ben gaan waxen omdat ik geen tijd had om het te laten doen. Ik ben liever thuis met Ryder dan dat ik mijn benen laat ontharen. Ik heb al jaren geen gezichtbehandeling meer gehad. Ik doe dat soort dingen nooit. En als ikze doe, dan denk ik altijd, 'Ik moet dit vaker doen.'''