Gossip Girl Closet


Hervé Léger, Chanel, Alexander Wang, Versace, Anna Sui, Prada, Marchesa en Marc Jacobs. De kast van Gossip Girl is rijkelijk gevuld met deze grote namen. Voor Blake Lively (Serena van der Woodsen) en Leighton Meester (Blair Waldorf) is het elke dag weer een feestje op de set. De meiden hebben keuze uit eindeloze rekken vol designer tassen, schoenen en sieraden. It's every girls dream!

Het prijskaartje van deze wardrobe? 13 miljoen euro. Chace Crawford (die de rol van Nate Archibald speelt) vertelde aan Grazia: “De meisjes verdwijnen voor uren in die enorme kledingkast. Ik vraag zelfs of ze me niet willen inroosteren net na Blake; ze zorgt er altijd voor dat ik te laat ben voor mijn volgende scène. Ik zeg dan ook vaak dat ze haar extra tijd moeten geven in ‘Disneyland‘.”


Eric Daman, de stylist van Gossip Girl, verteld in de onderstaande filmpjes over de verschillende stijlen van de Gossip Girls.

De stijl van Serena van der Woodsen


De stijl van Blair Waldorf



De stijl van Jenny Humphrey