Almost Famous!

Watch Out Hollywood! Deze jonge acteurs hebben een missie... Het maken in Hollywood! Meet Emma & Luke!


Wie? Emma Roberts.
Geboren: Rhinebeck, New York. 
Leeftijd: 17 jaar. 
Waarom acteren? ''Om andere mensen dan mijzelf te kunnen spelen. Door mijn tante (Julia Roberts) was ik als kind al op filmsets te vinden, zoals die van America's Sweethearts. Ze moesten me van de set af slepen!'' 
Welk nummer past bij jou? ''Op dit moment Hot And Cold van Kate Perry.'' 
Filmquote waarvan je zou willen dat ie van jou was? ''Een favoriete quote heb ik niet, maar ik heb altijd Kate Hudsons personage Penny Lane willen spelen in Almost Famous.'' Favoriete Hollywood-hangout? ''Sushi-restaurant Katsuya op San Vincente Boulevard.'' 
Veelgestelde vraag? ''Krijg je weleens tips van je tante?'' 
Aantal tattoo's? ''Geen! Mijn moeder zou me vermoorden! Om mijn navelpiercing werd ze al zo kwaad...'' 
Binnenkort te zien in: De seventies-serie Lymelife, in Hotel For Dogs met Don Cheadle en als tienermeisje in de basketbal-komedie The Winning Season.


Wie? Luke Grimes.
Geboren: Dayton, Ohio.
Leeftijd: 24 jaar.
Word je weleens vergeleken met grote acteurs? ''Ik word vaak de jonge Johnny Depp genoemd, maar ze zeggen ook dat ik op Tommy Lee Jones lijk. Vooral dat laatste vind ik cool.''
Welk nummer past bij jou? ''I've Been A Bad Bad Girl uit Criminal van Fiona Apple.''
Filmquote waarvan je zou willen dat ie van jou was? ''Marlon Brando die 'Hey Stella' roept in A Streetcar Named Desire.''
Madonna zong: 'There's something in the air Hollywood, I lost my reputation, bad and good.' Wat hangt er dan in de lucht in Hollywood? ''Competitie.''
Het ergste wat je ooit bent verloren? ''Mijn onschuld.''
Favoriete Hollywood-hangout? ''The Cat & Fiddle op Melrose Avenue.''
Wat is jouw geheim? ''Altijd de waarheid spreken.''
Aantal tattoo's? ''Éen, een stippellijn.''
Binnenkort te zien in: De film Shit Year, waarin hij met Ellen Barkin (1954) een seksscene speelt.