Good Morning!

Mooi verhaal van een StreetStyle fotograaf uit Parijs:

''Op een maandag ochtend, zag ik deze man in de straat waar ik woon. High fashion jurk, witte sokken... interessant. Hij was druk aan het telefoneren dus keek ik eerst naar de omgeving. Toen ik hem vroeg of ik een foto van hem mocht maken voor mijn streetstyle blog, was hij erg aardig en zei ja. Hij was aan het wachten op zijn taxi en hij leek een beetje aan de late kant, maar er was genoeg tijd voor een paar foto's. Ik wilde graag weten of hij aan het werk was voor fashion week. ''Soort van'', antwoorde hij. Nadat ik zijn foto's had genomen, vroeg ik hem een formulier in te vullen met zijn naam en contactgegevens zoals ik altijd doe. Toen hij het ingevuld had zei ik: ''O my god, jij bent het!''. Marc Jacobs gaf mij het formulier en stapte in zijn taxi. Wat een aardige man. En wat een geweldig begin van mijn Paris Fashion Week avontuur!''

Afzender: styleclicker


Marc Jacobs (designer)

Sweet story from a street style photographer in Paris:

"On Monday morning, I saw this guy right in the street where I was living. High fashion dress, white socks… interesting. He was busy talking on the phone so I looked for a background first. Then I asked him if I could take a picture for my street style blog and he was very kind and said yes. He was waiting for his taxi to come and seemed to be in quite a hurry, but it was enough time to take some shots.I wanted to know if he was working at the fashion week. “Kind of”, he replied. After having taken the pictures, I asked him to fill out a form with his name and contact data as I always do. When he signed it I just said: “Oh my god, it´s you” - Marc Jacobs gave me the sheet and got into his taxi. What a nice person. And what a great beginning of my Paris fashion week adventure."

From:
styleclicker