Celebrity Wish-List

ALY & AJ
BESTE & SLECHTSTE KERSTCADEAU:
Aly: ''Waarschijnlijk onze slaapkamers. Onze kamers waren helemaal versierd in kerstsfeer. We waren toen 13 en 11. Het slechtste kerstcadeau is een kikker-fontein die een vriendin van ons een paar jaar terug heeft gegeven. Het was grappig bedoeld, maar hij was wel erg lelijk haha.''

WISH-LIST KERST 2008:
Aly: ''Ik zou graag een nieuw paar laarzen willen. Ik heb al een mooi paar laarzen met een hoge hak gespot, hopelijk liggen ze onder de kerstboom dit jaar!''
AJ: ''We hebben al zoveel schoenen. Maar ik ben het ermee eens. We houden van schoenen.. en tassen!''
Aly: ''We hebben eigenlijk niets nodig. We hebben al een goed gevulde kledingkast en het maakt het nog moeilijker om te kiezen als we ons bijvoorbeeld klaarmaken voor een optreden.

SELENA GOMEZ
WISH-LIST KERST 2008:
Selena: ''Ik wens vooral dat mijn familie gelukkig is en gezond! Dat iedereen om mij heen gelukkig en gezond is en dat ik met iedereen de feestdagen kan vieren. Ik ben veel aan het touren dus ik hecht dit jaar veel waarde aan die paar dagen feest met vrienden en familie. Ik kan niet wachten!''

MIRANDA COSGROVE
BESTE & SLECHTSTE KERSTCADEAU:
Miranda: ''Het beste kerstcadeau dat ik ooit heb gekregen is een jaar lang gratis Go-Karten. Dat was heel cool. Ik was pas 11 jaar en al mijn vrienden kwamen toen vaak langs en dan gingen we karten. Heel erg leuk. En dan het slechte cadeau waren denk ik... kleren die of te groot of te klein waren!''

WISH-LIST KERST 2008:
Miranda: ''Ik zou supergraag een Wii willen. Ik heb nog nooit op een Wii gespeeld, nouja.. één keertje. Toen speelde ik een dans-spel en ik was er heel slecht in, dus ik hoop veel andere spelletjes te kunnen oefenen! Het tennis-spel lijkt mij heel leuk!''