Hugh's Girls Gone...


Van links naar rechts: Holly, Bridget, Hugh & Kendra

Hugh Hefner (82) & Holly Madison (28) zijn uit elkaar. De reden voor de break-up is onbekend. Volgens de playboy kan hij helaas geen kinderen meer bij de playmate verwekken en dat was Holly's grootste wens. “Ik wil het erg graag, maar het is gewoon onmogelijk”, aldus Hefner.
“Holly wil graag trouwen en kinderen krijgen, maar dat kan ik haar niet bieden.”

Tevens verlaat Kendra Wilkinson (23) ook de Playboy Mansion.. De 23-jarige is verliefd geworden op een ander. Dat betekend dat Hugh twee nieuwe vriendinnen nodig heeft!
Deze zijn al snel gevonden: De 19-jarige tweeling Kristina en Karissa Shannon zijn de gelukkige. Ondanks deze nieuwe ''roommates'' hoopt Hugh Hefner er nog altijd op dat Holly weer bij hem terug komt. ''Ze is de liefde van mijn leven en ik wil het liefst de rest van mijn leven bij haar zijn..'', aldus de 82-jarige Hefner.