Kledinglijn door Kristin


Jaja, veel Sex And The City nieuws op Elisabeth Carrie maar het is dan ook helemaal hot hot hot as we speak! Nog eventjes en dan draait de film eindelijk in de Nederlandse bioscopen..

Mocht je binnenkort naar Amerika gaan: Kristin Davis lanceert haar eigen kledinglijn voor winkelketen Belk.

Hiermee treedt de actrice in de voetsporen van SATC collega Sarah Jessica Parker, wiens kledinglijn Bitten verkocht wordt in budgetketen Steve & Barry's.

‘Ik ben opgegroeid met Belk. Het was de leukste winkel die we in onze buurt hadden en ik spaarde mijn zakgeld om erheen te kunnen’, vertelt Kristen aan WWD. ‘Het ontwerpen van de lijn begon in mijn kast. Dat vind ik spannender dat rondwinkelen om te kijken wat er al is.’

De lijn bestaat uit accessoires, schoenen, sport- en slaapkleding en ligt eind Augustus in de 125 winkels in de VS.